Julide00 3 buçuk aylık bebeğim çok sık kusuyor reflü yatağı, bebisi eğimli tutmak, dik tutmak, gazını çıkartmak, azar azar sık sık beslemek, burnunu açmak nefes alıp gaz yutmamasi için hepsini yapıyorum ama hala kusuyor 🤷 siz neler yapıyorsunuz kızlar ?
Teemo07 Julide00 bunların hepsini bende yaptım ama 6. Ayda ancak hafifledi. Gaviscon kullandık o biraz rahatlatmıştı.
secoz Julide00 biberon çok damlatıyorsa kusma sebebi benim kızıma ilk nuk aldım çok damlatıyormuş fark edemedim doktor avent önerdi
Talhaseliminannesi Merhabalar bnce hic ilaç kullanmayin bnmde oğlum 3 buçuk aylık ve ckk kusar doktor asıl kusan bebek iyu demişti zaten gerekli olanı alır fazlasını kusarmış endişe etmeyin ileriki aylarda gevermiş bnde sabırla bekliyorum
Teemo07 Julide00 insallah minnoş da hemen atlatır. Çok zor onlar için çünkü, bogazları tahriş olabiliyor. 🙏🙏
Talhaseliminannesi Teemo07 afedrsiniz öğürüyormu kusarken oyke kendiliğinden çıkıyorsa agrimaz bnce diye düşünüyorum 🥰
Teemo07 Talhaseliminannesi yok öğürme yoktu. Direk çıkarıveriyordu. Hatta burnundan geldigi zamanlarda çok oldu. Bir ama mama reddi basladı doktor bogazları tahriş olmuştur meme, mama istemez deyip gaviscon vermişti. O rahatlattı.
Talhaseliminannesi Teemo07 hmmm anladım o zmn o yüzden ilaç verildi çok geçmiş olsun Rabbim birdaha göstermesin inşallah