2 yaşında oğlum var. İsmine bazen bakıyor bazen de bakmıyor. Şu an çok fazla kelimesi yok ama bazen başka bi odadan ismini söylediğim zaman ses çıkararak tepki veriyor. Sorum şu; ismine her seslendiğimde bakmıyor bu bi sorun mudur sizce. İlla her seslenişe bakmalı mı