Mihrimahim16 Serum fizyolojik sıkıp aspiratör ile temizlediğim halde bebeğimin burnu açılmıyordu Uc kısmını çıkarıp sadece hortum kısmı ile çektim tamamen açıldı ve çok rahat etti hırıltısıda kesildi…. Tavsiye ediyorum deneyin ☺️
Teemo07 Mihrimahim16 bundan çok korkuyor ya. En güzeli bu şekilde açmak ama nefessiz kalıyor gibi oluyor. Kaçıyor. Bende Manuel olanı var. Yani elle basıp bırakıyorum o da güzel alıyor. Ama sizin ki gibi bir deneyeyim. Ben hep uç kullanıyordum.
Mihrimahim16 susiron Sümük yeme meraklısı değilim 😂 sümük de gelmiyor ağıza ağız kısmına ince pamuk koyulabilir… Çok rahatladık çığlık atıyordu sümük yüzünden 😔