Bugraveannesi Mrb arkadaşlar 15 aylık bebeğim var 16 sında sünnet olucak inşallah devlet hastanesinde yaptıran oldu mu hiç ameliyat a girerken tek mi alındı nasıl oldu acaba bilgisi olan yazabilir mi lutfen
Aklimdasin Bugraveannesi merhaba. Ben yaptırdım ama uZun zaman oldu 6 sene geçti üzerinden. Evet tek alındı lokal anestesi uygulandı cok iyi sorunsuz geçti hızlı bı sekılde oldu agrı sancı yok. öğlene kadar hastanede tutuldu yemegi verildi eve geldik.
Eminerd Bugraveannesi biz yaptırdık 8 aylılktı bizi içeriye almadılar ama 15 20 dk da geldi yanımıza 😊
Sahinftma Bugraveannesi bizde yaptırdık devlette ameliyathane kapısında kucağınızdan alıyorlar yabancı biri alınca ağlamaya başlıyorlar tabi yarım saat içinde falan yanımıza geldi anestezi geçene kadar 2 saatti sanırım birşey yemek içmek yok sonra birşey yediriyorsunuz mama içtik biz sizde yanınızda birşey götürün herhangi bir kusma vs olursa diye biraz daha bekliyorsunuz sonra eve.
Yamannnn Bugraveannesi Benim bebeğinde 2 aylık Bende düşünüyorum fakat eşim evde yaptıralım diyor hastanede tahlil falan uğraşmayalım diyor bilemedim bende tahlil falan yapıyorlarmi ki
Eminerd Bugraveannesi yok çıktığında bir saar hastanede bekledik sonra taburcu ettiler serum falan takılmadı 😊
Sedaekrem Sahinftma anestezıyı kac aylıkken veriyorlar ben anestezı istemiyorum bogesel yapmıyorlar mı
Nscaslan34 Yamannnn tahlil falan yok lokal oluyor küçükse bi iğne yapıp sünnetten sonra eve yolluyor zaten evde o riske girmeyin bnce
Betul43_ Yamannnn evde olmadı için Dr çok araştırman lazım hastanede çok tahlil yapılmıyor bi anesteziye yollanıyor diye biliyorum bizde sıra aldık sünnet için bekliyoruz sıramızı
Yamannnn Nscaslan34 Çocuk doktoru da öyle dedi alerjik bir durum olur hastaneye yetistiremessiniz allah korusun ya bende korktum çok saolun çocuk cerrahiye mi götürmem gerekir
Nscaslan34 Yamannnn evet kan kaybı olabilir yanlış kesebilir acil müdahale gerekebilir. İlk oğlum cocuk cerrahinda oldu suan farklı ildeyiz burda üroloji de olacak.
Slm1122 Bugraveannesi yeni yaptırdık yeğenimle benim bebeğiminkini o da 15 aylıktı olduğunda genel oldu girmesiyle çıkması bir oldu canım 5 dakka sürmedi bile bizi almıyorlar ama
Bugraveannesi Slm1122 genel olup olmayacağını biz mi seciyorz. Bir de boğazdan falan test için bisey aldılar mi
Slm1122 Bugraveannesi 6 ay üstü genel dedi bizim doktorumuz benim bebeğim 5 ay 23 günlüktü lokal oldu yeğenim 15 aylıktı bi gün çncesi gidip korona testi ve kan testi verdiler gece 3 ten sonra yemesi yasak sünnet çıkışı 2 saat yasak yemesi böyle oldu canım
Nscaslan34 Slm1122 kac kiloydu bebeğiniz? Bizde olcaz da 4.5 aylik kilosundan dolayı genel olabilir dedi