Biri 3 yas 3ay biri 4.5 ay hem gaz hem dis hem atak yaşadığımız hem mama reddi ile başa çıkmak digeri dersen 3 yaş sendromunda biri ağlıyor diğerinde senkronize olmus ağlıyor yeni dogum yapan ben bir deri kemik kaldım yemin ederim 😒😒 hemen işe başlamak istiyorum ozellikle 3 yas sendromu ne zaman bitiyor kızlar. Bunun 4 5 i falan var mi güncelleme olacak mı daha.