Oğlumun hiç sağlık problemi yok, iştahı en başından beri iyiydi hala da çok iyi ne versem yer ki hep sağlıklı şeyler verirm, hep meme içti hala da devam ediyor, ama 16 aylık ve 10 kilo var yok. Ha bende hiç takmıyorum çünkü saglikliysa kilosu vs hiç önemli değil dediğiniz gibi ki oğlum da o aylarda o kilodaydi ve gayet iyi duruyordu,birde siz ne süreçlerden geçmişsiniz ve normal bir değeri yakalamayı basarmissiniz helal olsun size ve bebeğinize. İnsanlar şişman boğum boğum çocuk seviyo anlayamadigim şekilde ki benimde hiç gözüme hoş gelmez o şekildeki bebekler. Ama banane ben karışmam başkasının çocuğuna da bizim insanımız bunu ne yazık ki ogrenemedi.