Narab 8 aylık oğlum 67 cm ☹ persentile göre 70cm olmalıymış normali. Boy ve kilosu hep %10 persentilde gidiyor. Çok kısa mı olacak acaba diye üzülmeye başladım. Ben 1,69 eşim 1,73 boylarında. Sizin bebeklerinizin boyu ne kadar?
thecamellia Narab erkek çocukları ergenlikten sonra boy atıyor ama doktorunuz normal diyorsa normaldir endişelenmeyin benim kızım 4 aylık 62 cm
melekdag Narab bebeğim 9 aylık . Devlet hastanesinde ölçmüşlerdi 69 dediler , sağlık ocağında aşı sebebiyle gittiğimizde tekrar ölçtüreler 70.5 . Bize ee kısa dediler olması gerekene göre . Bizimde boy çok uzun değil ama amcası halalarının boyu uzun inşallah onlara çeker 🤲 belli de olmaz bi an da boy atarlar üzülmeyin
Mirage91 Narab ikinizin boyuda gayet iyi uzun.şimdikiler çok çabuk uzuyor çocuğunuz en az 170-180 olur daha kaç yıl var önünde 🌸
Eskici777 Narab Ay hayır yaaa, niye kısa olsun anormal bir durum yoktur yani her cocuk boylu olacak diye birşey yok. Doktorunuz normal diyorsa kafayı takmayın. Bu ay uzamaz diğer ay 2 3 cm birden uzar. Minyon da olabilir.
Narab thecamellia minyon tipli diyor her seferinde. Ama dediğiniz gibi ergenlikte birdn de uzayabilir, babanın uzama gerisini takip eder erkek çocukları diyor. Peki boyle devam ederse ne kadar olur diye merak edip sordum 1.68 dedi
Narab melekdag inşallah. Biz hep aynı doktora gidiyoruz ayni yerde ölçüm yapılıyor. 9.ayda en fazla 68 olur benimki. 0.5 cm uzamış 7-8 ay arası
Narab Mirage91 cevremdiler ile de görüştüm herkes birden uzadı kısaydı vs dedi dediğiniz gibi. Bakalim insallah oğlum da birden uzar 😊
Narab Eskici777 9. Ayı sabırsızlıkla bekliyorum. Ek gıdaya da pek sevmiyor. Acaba ondan mi diye de düşünüyorum, gerci doğduğundan beri minyon diyor doktoru, yine de bu ay daha dikkat edeceğim ek gidasina
Divayorgun Narab benim kaynanam 149 eşi 175 ama çocukları baya uzun. Eşim 185 kaynımda o civarda. Hiç üzülmeyin zamanla uzar inşallah
Narab Divayorgun benim kaynanam ve kayinbabam da eşim ve benden kısalar. Insallah bizden de uzun olur ogluşum
melekdag Narab aşı için ve kontroller de sağlık ocağında tekrar bakıyorlar ondan canım devlet hastanesinde de kan verdik öyle dendi . Kafanıza takmayın biraz daha büyüklerinde boy için ne gerekirse onlar a yöneliriz 🥰