Acemiannnne Ek gidaya gecmeden mama sandalyesi tabak kasik eksiklerimizi tamamlamam istiyorum ama oioi setler 300 olmus. Sadece tabagi bile 180. Kullanisli kase tabak vs onerisi olan anneler var mi ☺️
BuzluKahve Acemiannnne Eğer vakumlu olsun diye istiyorsanız oioi, ben essbaby aldım. Çok memnunum. https://imgyukle.com/i/Epk23s