Oğlum 16 aylık olmak üzere, kizdiginda ısırmaya falan başladı. Canımı yakmadigi sürece tepkisiz kalmaya çalışıyorum. İlgisini başka yere çekin diyorlar ama bu da her zaman mümkün olmuyor. Bende çok tırsıyorum 2 yaştan, ama kreşe vericem o yaşa gelince belki sosyallesince biraz iyi gelir diye düşünüyorum.