zZasya keremiko8024 bende var sunny baby pembe renk e bebeğin sitesinden de görebilirsiniz ordan aldik çok kullanışlı rahat sürülür müzikli .
keremiko8024 nur-nr_123 ordan da bakıyorum da ya bozuk ya çalmıyo parça eksik bitane buldum buraya da yazayım dedim olan mutlaka vardır diyw
azra1616 Benim de yeğenimin vardı çok az kullanılıyor diye almadık ördekli kırmızı müzik çalıyor ben artık kullanmıyorum hemen verebilirim zaten çok az kullanılıyor yazık para vermeyin boşuna
azra1616 keremiko8024 ben satmak için söylemedim benim.de yeğenimin ki getirdim kırmızı ördek figürü var foto atamıyorum burdan olmuyor sadece oturma yerinin sirt kısmına bi küçük yaslamasi için koymuştum onun dışında sağlam
azra1616 keremiko8024 tamamdır bn almadım kısa bi süre kullanıldığı için sizde kullanın istemiştim hayırlı olsun güle güle kullansın inşallah