İlk aylar çok güzel sütüm olurdu yutkunma sesinden anlardım dakikalarca yutkunurdu bebeğim bu son iki ayda baya baya azaldı resmen doymuyor bazen hiç gelmiyor büyüdüğü içinmi doymuyor anlamıyorum neden azalmış olabilir neredeyse emzirmeyi bırakıp mamaya başlayacagım bu durum beni üzüyor bu aylarda sütü azalan varmı acaba neden olur 2 yaşına kadar emzirmek istiyordum ama asla yetecegini düşünmüyorum büyüdükçe daha da çok istiyor çünkü