Salı günü ikinci doğum var,ilkinde çok deneyimsizdim ve süt konusunda çok sıkıntı yaşadım.Hem stresten hem de göğüs ucu yarasından çok çekmiştim ve erkenden mamaya başlamak zorunda kalmıştık.Şimdi yine yanıma ne olur ne olmaz mama alacağım ancak ikinci kez sezaryen olacağım.Yanıma hem elektrikli hem manuel göğüs pompamı aldım,şeffaf göğüs kalkanlarımı da aldım,göğüs ucu kremlerim ve gümüş kapak da aldım.2 saatte bir yenidoğan bebeğimi emzirirken ebeden öğrendiğim kadarıyla doğru pozisyonda emzirip bir göğsümü 10 dakika diğer göğsümü 10 dk emzirmem gerekmiş,peki emzirme bittikten sonra makineyle sağma işlemine hemen geçmeli miyim ve kaç dakika bir göğsü sağmam gerekir ? Sütüm ilk gün hemen gelse de gelmese de bu işlemi yapmam mı gerekir ? Tecrübeleriniz neler ?