SEDANURRRR Kızlar similac elecare içiyordu kızım, devlet kaldırmış o mamayı şimdi doktora başka mama yazdırıcaz ama önerdiğiniz bir mama var mı?
miroos SEDANURRRR yanlış yazmiyorsam evolvia diye sut alerjisi olanlar.icinmis o mama ablamlar.kullaniyor memnunlar
SEDANURRRR gokceyasss bir kısmına bakteri bulaşmış sanırım, mama biberonun dibinde kalıyordu yarım saat sonra sapsarı oluyordu ben sulardan sanıyodum şok oldum haberi okuyunca, eczaneyi aradık mama istemek için kaldırılıyo dedi
SEDANURRRR miroos aptamil pregomin as içmişti sadece bir biberon deneme amaçlı acaba ona devam eder mi bilmiyorum