Benim kızım biberon kullanmayı sevmiyor diye ben dondurucudaki 3 aylık sütlerimi bağışladım. Tarihi yaklaşıyordu ve dökmeye kıyamadığım için süt bağışlamak istiyorum diye post açtım. Çocuğu kanser hastası olan bir aile ile iletişime geçtim ve sütlerimi verdim çocuğa. Anne sütünün kanser tedavisinde olumlu etkileri varmış 11 yaşındaydı çocuk.