Merhaba anneler,
15 aylik oglum var, emziriyorum ve gece beslenmeye devam ediyor ne yazik ki.. doktor kesmemi soyledi, sabir tasini denemistim olmadi, o an emmiyor tabi ki tadi yuzunden ama sonrasinda yine istiyor. Su vermeyi denedim kabul etmedi, devam sutu bile denedim ama olmadi, saatlerce aglama krizlerine giriyor..
gece beslenmesini nasil biraktiniz? Deneyimlerinizi benimle paylasir misiniz?