4 yaşında ve 5 aylık iki kızım var. Büyük kızım geçen gün bana anne siz babamla bosanin ikinizin ayrı evi olsun dedi. Çok mutlu aile ortamımız var Allah’a şükürler olsun, kreşe gidiyor kızım da. Neden böyle bı şey demiş olabilir ve son on gündür de huyu suyu değişti aksilesti , öğretmeni de fark etmiş bilgisi olan yazabilir mi neler yapabilirim ?