hope-full Kızlar selam bebeğim 3 aylık oldu beyazlarım var ön kısımlarda çok rahatsız oluyorum doktorumuz organik saç boyası ile boyayabilirsin dedi. Var mı kullanıp memnun kaldığınız marka? Kahverengi saçlı olanlar varsa kullanan özellikle 🙏🏻