Glhnmsr Kızlar bebekleriniz kaçıncı ayda oturmaya başladı. Beli eğrilir falan diyorlar öle bişey var mı bilgisi olan ??
Cennetinsusu Glhnmsr 3.5 aylıkken kendi oturmak istiyordu. Bende azar azar oturttum. Oturmak istediğini belli ediyor zaten bebekler. Doktora sordum, oturmak istiyorsa oturtturabilirsin dedi.
Elifsrn Benim bebeği. 3 aylık ama hep oturmak istiyor eğimli oturtuyorum sürekli kafasıyla doğrulmaya çalışıyor acaba ara ara oturtmak mı gerek
Duyguaslannn Şöyle 4. Aydan itibaren desteklibi şekildw kucagımda oturtabilecegımı söylemişti bana doktor 6. Ayda ve sonrasında mama sandalyesını oturtabılırsın demıstı
Caglaa Benimkide 3 ayliktan beei oturmak istiyodu valla hep kucagmda oturttum hafif eğimli. Doktor kendisi oturmak istiyosa oturtabilirsin onun gelişimi icin daha iyi demişti