Arkadaşlar merhaba besin alerjimiz olduğundan dolayı rota açısını bir kaö hafta erteledik fakat şimdi Osman Gönülal dinledim bebeğim3 aylık ve kakasını yoğun kokulu ve ishal. Ancak ateşi yok. Sadece anne sütüyle besleniyor. Rotavirüs kapmış olabilir mi bu hastalığın belirtileri nelerdir acaba. Sadece anne sütüyle beslenen bebeğin kakası kokar mı. Ben bu kokuyu alerjidendir diye düşündüm ancak rotavirüs bi şüphe uyandırdı içimde