Sulebaydir Merhaba anneler 1 yaş 3 aylik bebegim var balık yağına en erken ne zaman başlamalıyım faydaları neler zararı varmı hangi marka önerirsiniz bilgisi olan anneler paylaşabilir mi ? 🙂
Arenbebek Sulebaydir 1 yas itibarylyle baslanabiliuor biz 2,5 senedir mollers kullaniyoruz tadinida cok seviyor
-erCansu- Sulebaydir 1 yaşında başladım ben oceanla iştah açtı kılo aldı bagısıklık güçlendirir beyın gelişmne katkı saglar misss 🤣 balık yemiyor bu arada malesef 3 yasında bayadır easy fish oıl kullanıyor
Minenur123 Busss19 peki 3 ay içinde tüketilmesi gerekiyormuş doğru mu açıldıktan sonra buzdolabına beklemesi gerekiyormuş?
eceunverkanra Sulebaydir 13aylıktan beri kullanıyoruz su an 16aylık, doktorum 3ay kullan 3ay ara ver o sekilde kullan dedi mart sonunda 3.ayimiz dolacak 3ay kullanmaya ara verecegim. Neden oldugunu da sormayi unuttum🥲 efa liquid kullaniyoruz gunde 1 cay kasigi