Kızlar doğum yapalı 50 gün oldu normal doğum yaptım ama dikişlerim sürekli açılıyor. 20 günlükken 2 dikişim açılmıştı tekrar dikiş atıldı. Bugün kontrole gittim 4 dikişlik açılma varmış yine. Başına gelen varmı neden dikişlerim tutmuyor ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim