Merhaba hanımlar.Benim oğluma kitap alma takıntım var.Dogduğu günden beri kitap aldım hala alıyorum.Şu ana kadar 55-60 arası kitabımız var.Montessori kitaplık aldım yerleştirdim ama sığmıyor artık.Evet oglum cok şükür kitapları seviyor,ilgileniyor.Kitap cesitliligi de yapmaya calışıyorum.Karton kitaplar,aç-kapa kitaplar,hareketli kitaplar,üç boyutlu kitaplar,normal.hikaye kitapları,küçük el kitapları hepsinden mevcut ama ne zaman yeni bir kitap görsem hemen alasım geliyor.Mesela ayin 18’sinde bime iş bankası kültür yayınlarının(ki bu yayınevinin kitaplarına bayılıyorumm🙈) kitapları geliyor.Görünce bile heyecanlandım nasıl almıyım şimdi🤦♀️