Dorukunannesiiii mama kötü bişey değil canım vicdan yapacak bişey yok benim bebeğim de mama yiyor ben sadece kendi sütünü cogaltabiliyoran ona gayret ver herkesin bol bol sütü olacak diye birşey yok belki sütun de problem yoktur diyorum gazı olduğu için de uyuyamıyor olabilir sen annesi olarak ne istedini çok iyi bilirsin mama verdikten sonra sakın oluyorsa ver ne olacak doydun yeterki önce emsin seni peşine mama ver onlar sağlıklı olsun yeter ki