Merhaba anneler 40 günlük bebeğim var 2 gün önce altını alırken kızımın kasığında sertlik fark ettim direk çocuk doktoruna götürdüm oda bizi çocuk cerrahisine yönlendirdi ve kasığında fıtık olduğunu öğrendim daha 40 günlük ameliyat olacak dediler pazartesi günü hastanee gidicez ameliyat tarihi belli olacak çok korkuyorum bebeği böyle olan yada çevresinde böyle olan varmı süreç nasıl ilerliyor çok korkuyorum