Bebeğim 2bucuk aylık 3gundur öksürüyor dün öksürük şikayetiyle hastaneye gittik doktor burnu dolu bu yüzden balgam birikiyor atamiyor dışarı dedi.4kere burnunu açın günlük dedi.bizde açıyoruz ama hicbirturlu tam olarak açılmıyor aspiratör damla şeklinde temizliyorum aynı şırıngayla yapıyorum gene aynı.mamasini bile bitirmiyor 120ml yiyen çocuk 40-60arasi yiyor daha yemiyor.zayifladi zaten belli.ne uyku uyuyabiliyor ne mamasını yiyor ne yapacağımı şaşırdım 2doktorda nefesten kaynaklı olduğunu söyledi açıyoruz hicbirsekilde etki etmiyor .aranızda böyle bişey yaşayan varsa yardımcı olabilirmisiniz