Varsvegas 13 ay 1 haftalığız hala gece kalkıyoruz 4 5 kere emerek bazende sallayarak uyuyoruz aksam 10 yatıyor ve benim zorlamamla gündüz 2kere 1 saat yada bazen yarım saat olarak uyuyor sizde durumlar ne nezaman gece kalkması biter ya😓
NohudunAnnesi Varsvegas Vala bu 13. Ayda kesin bi sıkıntı var kaçıncı post bizde aynıyız cnm hatta ben gece beslenmesini kestim bugün 9. Gün bakalım umutla bekliyorum ama yenidigandan beter oldu
NohudunAnnesi Varsvegas önce mamayi azaltarak başladım canım 120den 90a 90dan 60 30 derken suya döndük ama hâla deliksiz uyumadı bakalım doktor bikac hafta sürebilir dedi de ben deliksiz uyucagina olan inancimi yitirdim 2 şubat doğumlu