Sugul usernamee ben hazirlaniyorum ama cocukla bir düzen olmuyor maalesef. Genelde uyudugu zamanlarda calisiorum.
Sevgiguveen usernamee uyurken hazırlanıyorum uyusun çalışcam diyorum uyuya kalıyorum of çok zormuş :(
usernamee Aynı ben geçen sene çocuksuz çok iyi çalışmıştım.Alt yapısı var ama şimdi bir buçuk aylık bebişle nasıl yapabilirim bilmiyorum🙈