domatesim
Duygu03
Betularc
Firdevs
merhaba anneler benim oglum suan 4 ay 18 gunluk 3. Ayimizda bizde de ayni durum nüksetti o kadar çabaladım ki olmadi maalesef sizleri üzmek istemem ama benim oğlum kendini itiyordu zar zor veriyordum gunduzleri emmeyi birakti bi sure sonra sadece gece uykusunda ben kucagima alip emziriyordum ve sabah uyandiginda emiyordu uyku sersemi . Şimdi onuda emmiyor doktora gittim bebeklerde 3 ay atagi var dedi coğu bebek bu evrede maalesef bırakıyor emmeyi dedi ama onca cabamiza ragmen emmedi ne yaptiysam suan hala sütüm var az da olsa hala veriyorum almıyor mamaya gectik doktor tavsiyesi uzerine ama cok üzgünüm insallah sizlerin oyle olmaz