Kızım 7ay 21 gunluk kilosu 6, ayda 8 di normal yani doğduğundan belli istahsiz biraz suan 2 saatte 140 iciriyorum bi elimde telefon bi elimde biberon o şekil kandırarak yoksa 20 icip birakiyo gece uykulu olduğu için telefonla iciremiyorum 20_30 icip yatiuo surekli mizirdaniyo açlıktan dişı çıkmadı hiç ama diştan dolayi değil bu durum ilk günden belli boyle ek gida gunde en fazla iki kaşık yiyo 3 aylıkken götürmüştüm doktora ozmn kilosu normal dedi tahlillerde normaldi gönderdi doktor şimdi tekrar gitsemmi