Ben göğüs uçlarım küçük olduğu için silikon uç kullandım ilk 3 hafta kadar. Ama öyle gitmeyeceğini anladım yıkaması ayrı dert bebeğin süt çekişi ayrı dert. Önce bi kaç kere sağım makinesi kullandım o ucu güzel çıkarıyor. Gümüş kapak kullanıyordum o da ucun içine girmemesini sağladı. Sen de göğüs kapağı falan kullanabilirsin. Bi de göğüsü tek vermeye çalışırken yandan şırınga ile süt verdim. Heveslensin tutmaya çalışsın diye