Biri1 bende böyle bir post açmayı düşünüyordum. Bebeğim 5 aylık yaklaşık 2 aydır bu sorunu yaşıyoruz kabız değil kakası gayet yumuşak, karnı yumuşak huzursuzluğu yok. Ama ne yaptıysam ne denediysem yapmıyor bugün yine 10. Gün oldu. Fitille de çok az bir kaka yapıyor 10 günlük kaka değil sanki . Ne yapacağımı bilmiyorum 😢