Bisracinarkartal verenler var da bakın bende 4.5 aylık ti ek gida tadimliklara başladık doktorumuz baslatti şuana 7 ay 7 gunluguz 2 ana ogunumuz 2 ara miz var ve kızım Bn pjrincunu vermememe rağmen kbzik yaşıyoruz bide şuan dış dönemindeyiz daha da zor doktorunuza sormadan sakin denemeyin kızım mesela ek gıdaya rağmen formül süt kullanır hala ve doyar 3 4 saat tok tutar gnlde sizin bebeğiniz kucuk 2 3 saat tok tutar şuan zatn yüksek ihtimal atak haftasindasinjx