hulyaaa-123 anne sütü bulunmaz bir nimet çünkü, emzirirken kurduğumuz bağ, o sıcaklık kucak kucağa uyuma.. bunlar çok kıymetli.. diğer çocuklarımı emzirme çabam çok oldu, onu erken kestiğim için vicdan yaptım. keşke biraz daha dayansaydım diye.. ama emin ılun dayanılmayacak durumdaydı diye kestim.. kan hastasıydı bide, hiç bi şey yiyip içmezdi sadece süt isterdi, hastanede vs kendini sadece benim göğsümde güvende hissederdi yavrum.. yara problemi çok olunca herkes kes dedi, yemek de yer normal süt içer.. kestim bende aptal gibi.. yemek de yemedi, normal sütü ne biberonla ne bardakla içmedi.. daha çok zayıfladı. hastaydı zaten çok pişman oldum yani..