Destinaaa Arkadaşlar aventin büyük boy biberonu vardı bu sabah kırıldı bebeğim 6 buçuk aylık onu kafasına dikemiyor henüz plastik alayım diyorum ama kararsızım sağlık açısından memnun olan var mı sizler ne kullanıyorsunuz