otose_san Sarelinagis inşallah ilk senenizde atanırsınız. 3. hazırlanışı benim 🥲 Instagram paylaşımları konusunda hocalar dikkat edin diyor genelde, yanlış ya da gereksiz bilgiler olabiliyor, karşılaştırmayı ihmal etmeyin
Sarelinagis otose_san Genelde dinlediğim hocaların sayfaları diğerleri yanıltabiliyor . İnşallah sizinde son girişiniz olur atanirsiniz eşimden biliyorum çok stresli sürekli girip hicbir kuruma yerleştirilemediniz yazısını görmek
otose_san kadirefemmom başlamak bitirmenin yarısıdır. Geceleri yorgun oluyorsanız gündüzleri daha erken kalkmayı deneyebilirsiniz. Daha az uyaran ile ve günün zihin yorgunluğu olmadan odaklanmak kolay oluyor
Zeynepalya_ve_annesi otose_san kpss degil ama 3 cocukla 3.universiteye gitme fikrindeyim bende tyt ye hazirlaniyorum
otose_san Zeynepalya_ve_annesi ay maşallah 🤩 hangi bölümleri bitirdiniz? Bi de şimdiki hedefiniz ne? Çok merak ettim açıkçası
Zeynepalya_ve_annesi otose_san ilk uni meslek yüksek okulu kadin giyim modelistligi 2.uni saglik bilimleri huzur evi hemsiresiyim simdiki hedefim acil ve ilk yardim ambulansa gecmek istiyorum nasip olursa ambulans şoförlüğü icinde ayrica ehliyet almayi planliyorum
otose_san Sarelinagis inşallah hepimiz atanırız. Özelde iş bulamıyorum zaten tecrübem olmadığı ve mezun olalı belli bi süre geçtiği için devlete de yerleşemeyince iyice depresif hallere girip çıkıyorum 😔
otose_san Zeynepalya_ve_annesi azminize hayran kaldım açıkçası. Başka bölüm dene diyor bazen eşim falan ama artık gözüme korkunç geliyor
otose_san Sarelinagis inşallah 🤲🏻 hepimizle beraber. Şükür en azından sadece gk gy ile bitiyor. Sizin mesleğiniz ne
Sarelinagis otose_san Ben tıbbi sekreterlik için gireceğim nasip olursa pandemide okudum 3 dersim kaldı mezun olmak için ikisini bir arada götürmeye calisiyorum
otose_san Zeynepalya_ve_annesi ne yazık ki öyle 😔 bazen niye okudum ki diye sorgulayıp dururken buluyorum kendimi