lidyahsn MinelMom21 benim ki 3 aylıkken genelde 3 ölçek içerdi bazen 4 olduğu da olurdu şimdi 8 aylık olmak üzere 6 ve 7 içiyor. Saat olarak da 2.5 3 saatte içiyor du
Annesininkuzusu01 MinelMom21 Doğduğundan beri 2 saatte besleniyordu 3. Ay bitene kadar 100cc içiyordu. Şu anda 4 aylığız 3 saatte bir 120cc başladık☺️
Bsrtncsy MinelMom21 yaklaşık 2.5-3 saate bir 110cc içiyor.Premature doğdu 2200gr.suan 6kg.Norolojik gelişimi de gayet iyi olduğunu söylüyor doktorumuz.
Aseless MinelMom21 benim bebiş üç buçuk aylık 4 saatte bir 6 ölçek içiyor geceleri bir kez uyanıyor mamaya. 6 ölçek ayına göre fazla mı acaba 🤔 az veriyim desem karnı doymayınca yırtıyor ortalığı çok ağlıyor
MinelMom21 Aseless benimki 2 satte bir 3 ölçek yada 4 ölçek içiyor 3 ölçekten 4 saatte bizimki de 6 ölçek içmiş oluyo zaten 😉
Nefeess Aseless 4 saatte bir değil de 2.5-3 saatte bir 5 ölçek vermenizi tavsiye ederim çok uzun süre mideye bir şey gitmeden durup birden yüklenmek de bence iyi değil ama her çocuk farklıdır siz böyle uygun gorduyseniz dahs iyi bilirsiniz annesi olarak
Cansucp Aseless doktora yada saglik ocagina sorun mutlaka bizleri dinlemeyin ama ben gündüz 2.5 3 saatte bir gecede o uyannca acıkınca agliyor ozman veryrm kiloya göre mama cc si ayarlıyor doktorumuz
Meleklianne Bebegım 45 günlük 3 saate bir 3 ölçek içiyor oda 100 cc oluyor gecede 3 saat dolunca mizirdanmaya başlıyor