Alperenmustafaninannesi Kardeşimin bebeğine çıktı çok hafif dediler ama yaşayan varsa lütfen yardımcı olur nasıl bir süreç geçer mi geçmese ne olabilir
Ozgdfn Alperenmustafaninannesi benim bebeğimin kalbinde vardı parlaklık hamileyken çıkmıştı bı kaç hafta içinde düzelmişti. Bildiğim kadarıyla bu tür parlakliklar tek başına bişey ifade etmiyor. Çok geçmiş olsun inşallah sizinde duzelir
DefneRana3881 Alperenmustafaninannesi geçmezse ne oluyor bilmiyorum ama erkek bebklerin çoğunda oluyor erkekmi bebeğinz