Elfglcskn Teusa e devletten kurum ödemeleri sayfasına girip yatıp yatmadığını öğrenebilirsiniz. Bende de hep ödeme aşamasında diyordu. Kurum ödemeleri sorgulamaya girince çıkıyor sonucu bakabilirsiniz.
Taskrn17 Başvuru yaptıgn ayın bir sonraki ayın 25 inde yatıyormuş 😂 karışık oldu 😂 şöyle yani ben 3 şubatta başvurdum bana 25 martta gidip çekebilirsin dediler
fatma_erva Teusa süt parası alcam ben acaba ayni mi o doğum parası mi oluyor bilmiyorum ama eşime martin 20 sinde yatacağını söylemişler doğum yapalı 8 ay oldu