Salmanc aynen benim eşiöde sadece anne sütü almıs ama alerjisi var gözleride bozuldu erken yasta gözlük kullanıyor benim cok net alerjimde yok anne sütü illaki maöadan faydalıdır iddia etmiyorumda mamayla beslenen çocuk saglıksız olacak diye birşey yok annenin moralini bozuyorlar bazen süt ne yaparsan yap gelmez artmaz benimki gibi ben neler ddenedim öncwden vardı gitgide azaldı ne yesem ne yapsam artmıyor. Birde anne sütü almıs cocuk aburcuburla hormonlu sebzeyle büyütülür diger detaylara dikkat edilmezse gene hastalanır digermtaraftan ek gıda döneminde sekersiZ saglıklı büyütülen cocuk farkı kapatacagına inanıyorum ben o sebeple okadar takılmamak lazım