ossleemmmm Merhaba, 5,5 aylik bebegim var. Kafa yapisinda arkasi düz. Duz kafa yastigi kullansam duzelir.mi yoksa gec mi kaldim. Kullanan memnun olan olmayan var mi? Kullananlar hangi marka kullandi?
Kk41 ossleemmmm o ayda aldım bi işe yaramadı. Kafasını sürekli çeviriyordu.kafa düzlüğü vardı cok hafif düzeldi saçı kapatınca da belli değil. Dr da genetik demişti🙄
1234TA ossleemmmm ben de 5 aylıkken kullanmaya başladım tam istediğim gibi olmadı ama yine işe yaradı hafif düzlük gitti memnun kaldım ben buna şükür
UmayGmz Düz kafa yastıgını o aylarda kullanmak biraz zpr benim kızımda 6 aylık biz 2 aylıkken almıştık o dönem bile uyurken sağa sola döndüğünde kafasında durmuyor yastık ben uyanıkken oyun halısıylanoynarken koyuyordum uyurkende sağa sola döndürerek yatırıyordum 5 ayından büyük bi bebek hareketli yatar sağa sola dönebilir kafasının altında durdurmaz yani ben kızımdan düşünerek yazdım bebeginiz hiç hareket etmiyorsa deneyebilirsiniz