Merhaba,
14 martta 6 ayı bitcek oğlumun. Bu ay tadım yapmaya başlamıştık. Fakat oğlum hiç bişeyi yemek istemiyor hep reddediyor. Mama sandalyesine koyuyorum sebzeleri haşlayıp ezip zeytinyağı koyup yedirmeye çalışıyorum. Önlüğünü giydiriyorum kendi yesin diye uğraşıyorum ne kendi yiyo ne benden yiyo. Günde 2 kere sebze haşlama bide meyve filesi içerisine meyve koyup veriyorum. Çok zorluyo beni. Ayrıca son 1 haftadır kabız mı denir bilmiyorum kakası normal karın ağrısı şişliği vs yok ama her gün kaka yapan çocuk 3 günde bir yapmaya başladı. Sizde aynı sorunlarla karşılaşıyor musunuz, nasıl çözüm buldunuz ?