Kızlar iki ayı bitirdik biz ben aşırı iştahsız oldum saat 12 gibi kahvaltı yapıyorum akşama kadar bişey yemiyorum sonra da niye böyle oldum bilmiyorum iştah açıcı olarak ne yesem doğumdan sonra kilolar terk etti beni keşke kalsaydı benimle 60 kiloydum 57 geldim en son şimdi vermişim biliyorum