Merhabalar kızım dokuz aylık normalde iştahlı bir bebekti. Sevdiği şeyler olunca iki tabak versem yerdi. Sagılmış sütü biberonda bırakmazdı. Diş çıkarıyor Son üç gündür ateşli ve iştahsız. Ne yemek ne süt içmek ne de emmek istiyor. Ateşi bugün iyi düzeldi şükür ama iştah hala aynı 😔 sorum şu ki bu diş sorunu bitince eski iştahı yerine gelir mi ? Şuan zorlama yapmalı mıyım yemesi için