acimavi bılıyorum emzırıyorum zaten suanlık sıkıntı yok 4 ayı gectı hamılelık 7 ay gıbı bıraktırmak istiyorum cunku dıger bebekte dogunca ıkısını birden emzıremem kı yani soyle oğlum zaten gece duskun ıkısıne birden kalkarsan hıcbı sekılde uyku uyuyamam gunduz zaten oğlum hareketli gunduz hıc uyuyamıyorm o yuzden en azından oğlumu ayırmak ıstıyrm ben dinlenmiş uykulu olursam ıkısıne birden yetısemem