Busemertt Bu ay hem 6. Ay aşılarını hem de menenjiti yaptırıcaz içim içimi yiyor hem çok ağır gelecek hem bir sürü enjeksiyon olacak. Çocuk felci aşısı oral palio aşısı olarak geçiyor iğne şeklinde değil değil mi ?
Melesss Busemertt 3. Ve 5. Ayda menenjit yaptırdık ağır bir aşı ama 3 güne geçiyor huzursuzluğu. 6.aya daha gelmedik ama bende bir aşının oral olduğunu biliyorum
Findikzadem Busemertt evet damla şeklinde birisi diğer asılarda ateşlenmisti oğlum bu aşıda hiç ateşlenmedi çok şükür
Busemertt Melesss her aşıda çok ateşlenip huzursuz oluyor korkuyorum bi yanım 6. Ay aşılarını yaptır bi toparlansın sonra menenjit yaptır diyor ama öyle de 2 kere çekecek yavrum
yagmurkacagi Busemertt bizde yapmadı, biraz huysuzluk, ağlama şeklinde geçti ateş olmadı. Rica ederim 🌼
Melesss Busemertt haklısınız ama onların iyiliği için mecburuz özellikle menenjit çok önemli bir aşı… Ben aşıdan gelir gelmez calpol veriyordum 4 saate bir bu sayede 38i geçmiyordu ateş. Zaten ilk 24 saat ateş oluyor
Busemertt Melesss eşim de ben de sağlıkçıyım üstüne bir de kreşe vermeyi düşünüyoruz aşıları kesinlikle yaptırıcaz ama ayırsak mı acaba diye düşündüm. Tek seferde çıkması daha mantıklı gibi ama. Teşekkür ederim ☺️
Busemertt PurpleTail inşallah olmaz ama vurulan her aşıda ateşi ishali vs oldu menenjitin bizi es geçeceğini hiç düşünmüyorum 😒 kimi çocuk aşılardan pek etkilenmiyor 🤷🏼♀️
Melesss Busemertt süper sağlıkçı olmanıza sevindim çoğu aile menenjit aşısına çok karşı çünkü☺️ 3 gün çekin sonra rahatlarsınız🙏
yagmurkacagi Busemertt pardon saglikciyin deyincd siz 🙈 bir şey sormak istedim. Oğlum 7 buçuk aylık menenjit sanırım özel asi onu hiç yaptırmadık biz şimdiden sonra yapılmaz mı?
Busemertt Melesss bir uçuğa bakar dediğiniz gibi çok önemli 😊 ben zaten evdeyim eşim de 5-6 gün ara açtı kendine aşılar için hazır ve nazır bekliyoruz inşallah çok etkilemez 😬😂
Busemertt yagmurkacagi 2 tip menenjit aşısı var biri 1 yaşından önce diğeri sonra diye biliyorum. Yapılır diye biliyorum yine de yanlış yönlendirmek istemem ben anestezi teknisyeniyim. Bizim de menenjitin ilk dozu mesela. 😊
Rezenecayi yagmurkacagi 1 yaştan sonra da yapılıyor. Dozu daha az oluyor galiba. Biz 3. Ayda başladık 3 5 7 9 13. Aylarda yapılacak. 1 yaştan sonra 3 kere mi ne yapılıyor galiba doktorunuza sorun
Findikzadem Busemertt inşallah olmaz ateslenr diye sabaha kadar kaç kere kalkıp ölçtüm nasıl bir beklentiye girmişsem artk 😃