mertmeltem bende Molfix kullanıyorum ilk zamanlar bendede oluyordu sonra bezi bir numara büyüttüm bezdeki kilo oranına takilmadim şimdi hiç ıslatmiyor meğerse çocuğa küçük geliyormuş 😂😂 Tecrübesiz annelik bunu gerektirir dedim kendimce 😂 sizde bir numara buyuk alip deneyin derim :)