1Dost happyteacher tabiki eve geldiğim zaman dedi kaynanamı uyardım onlarda anne dedikçe babanne diye düzelttiler
happyteacher 1Dost iyi o zaman sevindim çok zor bir durum insan çocugunı paylaşmak istemiyor. Ben diyemiyorum kızım benimle yatsın diye halası kırılmasın diye
happyteacher Dilaylaa yani dogum yapana kadar hep benim yanımda yatıyordu dogumdan sonra halasının yanında yatmaya başladı işte şimdide benim yanımda yatsın diyemiyorum nasıl kırmadan derim bilmiyorum