cnmoglm22 çekirge dorukta doğum yaptım 2020 Aralık ayında doğduğundan beri aynı hastanede görev yapan Sözer Sarıoğluna gidiyoruz, bebeğimin takipli doktoru olduğu için değiştiremedim ama memnun değilim, çoğunluk memnun olabilir ama ben memnun olmadım. Şimdi ikinciye hamileyim aynı hastanede Atilla Güray ya da yeşim keskine gideceğiz