Yavrusuu bebek ağladığı halde o şeklide uyumasını beklemek eğitim değil, bebeği dışlamaktır. Eşinizin gazıyla eğitim vermek istediniz sanırım o yüzden şimdi bu ’eğitim’inize laf ettiği zaman daha da sinirleniyorsunuz. Ama maalesef eşiniz haklı bebeğe yazık ve resmen eziyet. Tek ihtiyacı olan kişi onu görmezden geliyor. Yapmayın. Farklı eğitim yöntemleri deneyin, yada biraz daha büyüyüp kendisinin uyku düzeni oturtmasını bekleyin. Gece 3 saatte bir acıktığına göre bebeğiniz daha çok küçük