Arkadaşlar bebeğim 4.5 aylık geçen hafta grip oldu sonra bir hırıltı başladı doktora götürdük ciğerleri temiz çıktı. Largoben ve ilaçlı buhar verdi. 1 haftadır yapıyoruz ama hırıltı geçemedi daha da arttı. Kıyamam o küçücük haliyle o da rahatsız oluyor öksürmeye çalışıyor ama geçmiyor sanırım boğazından geliyor. Burda ki hırıltı postlarını okudum herkes alerjik yazmış ve kimse çözüm bulamamış. Çözüm bulan bilen varsa yazsın nolur ?